Driftstörningar och felanmälan Öppet Stadsnät

Felanmälan för tjänsterna bredband, TV och telefoni

Skall i första hand göras till din tjänsteleverantör

Plattformsbytet hos OpenUniverse är under veckorna 21-24 är avslutade. Upplever ni problem med era tjänster efter avslutat platformsbyte?

Kontakta din tjänsteleverantör som felsöker tillsammans med dig över telefon. Tjänsteleverantören löser ditt problem eller lämnar ärendet vidare om felet uppstått i fibernätet. Har du haft strömavbrott kan det dröja en stund innan fiberterminalen får signal igen.

Driftstörningar hos Ystad Energi som eventuellt kan påverka fibernätet >>

Felanmälan vid synlig skada 

Vid synlig skada på fiberkabel eller fiberterminal, vänligen fyll i formuläret nedan. Tack för hjälpen.

 

Felanmälan - karta och formulär

Felanmälan - klicka på bilden

 

 

Publicerad 2020-05-31, Uppdaterad 2023-09-04

Beställ ÖSY

 

Beställ tjänster