INSTÄLLD - 25 maj: Leverantörsträff - Bygg & Hantverk!
Ystads kommun vill öka dialogen med er leverantörer som är intresserade av att leverera varor och tjänster till kommunens verksamheter. Vi bjuder härmed in er till en leverantörsträff om offentliga inköp med inriktning mot samhällsbyggnadsförvaltningens avtalsområden.
INSTÄLLD - Leverantörsträffen den 25 maj är inställd, ny träff kommer att arrangeras under hösten 2016.
Var: Ungdomens Hus & Åvalla skatepark, Industrigatan 8, Ystad
När: Onsdagen den 25 maj 2016, kl. 08:00 – 10:00
Program
07:50 – 08:10 Kaffe och smörgås
08:10 – 08:30 Presentation av Ystads kommuns upphandlingsavdelning, hemsida och kommunens avtalsdatabas.
Hur lämnar man anbud?
Visning av det elektroniska upphandlingsverktyget Visma Tendsign.
Hur hittar du som leverantör aktuella upphandlingar?
Hur och varför ställer kommunen krav?
08:30 – 08:45 Information om kommunens rabattavtal och direktupphandlingar.
08:45 – 09:00 Bensträckare - kaffepåfyllning
09:00 – 09:20 Charlotta Fröier, Inköpsstrateg för Samhällsbyggnadsförvaltningen informerar om aktuella och planerade upphandlingar.
09:20 – 10:00 Tid för frågor och diskussion gemensamt och/eller enskilt med upphandlingsavdelningen och tjänstemän från samhällsbyggnadsförvaltningen.
Anmälan mailas till mattias.johansson@ystad.se senast den 23 maj 2016.
Varmt välkomna!
Mattias Johansson
Upphandlingschef
mattias.johansson@ystad.se
0411-57 73 76
Publicerad 2016-05-04, Uppdaterad 2016-05-23