Slamtomning_(6)_Lotte_Nilsson.JPG

Anmälan och ändring av  abonnemang/utebliven tömning för små och enskilda avlopp

Vill du anmälan ett nytt abonnemang eller ändra ditt nuvarande abonnemang? Har ditt avlopp inte blivit tömt? Då har du kommit rätt!

Nytt abonnemang 

Vilket av våra abonnemang passar dig bäst?

Det går självklart bra att kombinera olika abonnemang!

Alla som äger en fastighet med enskilda avlopp är skyldiga att ha ett abonnemang för tömning av detta. Som kund behöver du uppge abonnemangsuppgifter. Abonnemangskostnaden varierar beroende på vilken typ av enskilt avlopp du har. 

Kontakta Avfallsenhetens kundtjänst om du vill anmäla ett nytt abonnemang eller ändra ditt nuvarande abonnmang.

Utebliven tömning

Om ditt enskilda avlopp av någon anledning inte blivit tömt ska du kontakta Avfallsenhetens kundtjänst. 

Publicerad 2020-12-07, Uppdaterad 2021-01-07

Kontakta oss

Kundtjänst 
Telefon: 0411-57 71 00
(vardagar 9-12 och 13-15)
E-post: kundtjanst-avfall@ystad.se