Slamtomning_(6)_Lotte_Nilsson.JPG

Anmälan och ändring av  abonnemang/utebliven tömning för små och enskilda avlopp

Vill du anmäla ett nytt abonnemang eller ändra ditt nuvarande abonnemang? Har ditt avlopp inte blivit tömt? Då har du kommit rätt!

Nytt abonnemang 

Vilket av våra abonnemang passar dig bäst?

Det går självklart bra att kombinera olika abonnemang!

Alla som äger en fastighet med enskilda avlopp är skyldiga att ha ett abonnemang för tömning av detta. Som kund behöver du uppge abonnemangsuppgifter. Abonnemangskostnaden varierar beroende på vilken typ av enskilt avlopp du har. 

Kontakta vår kundservice om du vill anmäla ett nytt abonnemang eller ändra ditt nuvarande abonnmang.

Utebliven tömning

Om ditt enskilda avlopp inte blivit tömt ska du kontakta vår kundservice. 

Publicerad 2020-12-07, Uppdaterad 2023-03-07

Kontakta oss

Tekniska avdelningens kundservice
Telefon: 0411-57 77 77
(måndag-fredag kl. 9-12)
E-post: tekniska@ystad.se